Thursday 17 December 2015

Nawaz Sharif tumne aaj aaker drama kiya

نواز شریف کی ایک شہید کے والد کے ہاتھوں تاریخی دھلائی.
"نوازشریف تم نے آج یہاں آکر ڈرامہ کیا ہے ، تم تو سانحہ پشاور والے دن ہنس ہنس کر باتیں کررہے تھے"
محسوس کریں اس شخص کا غم جب نواز شریف بے غیرت اسکی اولاد کے مرنے پرہنسا ہو گا.
عمران خان کو اختلافات کے باوجود بھی سراہا.

~~
ماں اچھی طرح تیار کرنا......
آج میرا آخری دن ھے.............😢
بہت سا پیار کرنا.....
آج میرا آخری دن ھے............ 😢
سب بہنوں کی محبت آج مجھ ھی کو دے دو....
دل و جان نثار کرنا.......
آج میرا آخری دن ھے............😢 
ابو ھے، امی ھے، بہن بھائ ھے سارے....
مجھ کو نہ شمار کرنا..... 
آج میرا آخری دن ھے...............😢 
تمہیں ستایا تمہیں رلایا..... 
بہت دکھ دیہےتم کو ماں......
ماں مجھے معاف کرنا.....
آج میرا آخری دن ھے............😢
میں چلا.......
خدا حافظ........😢
پھر ملیں گے جنت میں......😢
ماں آخری بار پیار کرنا........
آج میرا آخری دن ھے...............😢😢😢
(آرمی پبلک سکول پشاور کے بچوں کے نام) 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷


No comments:

Geo News English

Blogger Tricks

Power Rangers video

Adi Shankar Presents a Mighty Morphin' Power Rangers Bootleg Film By Joseph Kahn.

To Learn More About Why This Bootleg Exists Click Here: http://tinyurl.com/mw9qd79